CLICK HERE

Thursday, May 5, 2011

2012 i wait for you!

as salam.

2012 adelah tahun yang ditunggu oleh aku & my rumet. hihi. Hope tahun 2012 harapan kami untuk dapat baby tercapai. aminnn. Sesungguhnya kita yang merancang tapi Allah yang menentukan. Untuk pertengahan tahun 2011 nie, aku dah nampak impian aku untuk mengukuhkan kewangan dah hampir tercapai. Kini aku menuju ke fasa seterusnya melengkapkan ikatan perkahwinan. eh! sekarang bukan tak lengkap tapi bak kata orang2 dahulu dengan adenya anak maka terbentuklah sebuah keluarga yang lengkap. Sape yang dah kawen tanak anak kan? huhu.

Aku rasa 2 tahun cukuplah untuk kami enjoy bulan madu. Now, aku nak berusaha untuk dapatkan anak untuk my rumet lak. Aku pon ade rase sifat2 keibuan dah sket. hihi. Well, umur dah 24 tahun ni then tahun depan 25 dah. So, sesuai sgt dah untuk preggy. :)

Maybe this blog khas untuk mencatatkan usaha atau langkah yang aku ambil untuk mendapatkan zuriat. ecehh. Bukan senang ok nak buat anak sebab tu sampai sekarang aku pelik camne orang bleh buang anak maen campak2 je dalam longkang. huhu. sadiss sgt. Dah tua nanti mesti manusia camni menyesal tak sudah.

Hope..usaha aku ini akan mendapat hasil yang mana diharapkan dah mencapai target yang diimpikan. aminn. :)



No comments:

Post a Comment