CLICK HERE

Wednesday, September 14, 2011

Saya bukan stressed person

Assalamualaikum

Kelmarin semalam dan hari ini saya dan opismate asek kene tazkirah bebel free je ngan bos. Demm la! Dia kena marah ngan director pastu nak lepaskan tension dia kat kami yang kuli neh. Tak adil kan? Tapi itu adelah sebahagian realiti or hakikat kerja. Tak kena marah maksudnya tak buat keje la kan. So, kalau kene marah tu maksudnya ada buat keje. hihi. pangg! ;p


Tibe2 je saya kene betulkan keje orang kan tibe2 je kene take over keje orang, pahal????? padahal keje sendiri tak setel lagi. Dushhh! Nasib baik saya kene kebal dari stress kalau tak cyst sy makin membesar. So jangan cari penyakit lagi. ngehngehngeh.  Jadinya, saya buat2 pekak je ape yg dia dok bebel2 saya buat tak paham bahasa. haha. Biar dia tension dari saya yang tension. vavavava! 

Kalau hazila yang dulu memang mudah stress tapi kalau hazila yang skrang saya rasa dah kebal sket kot dari stress. Nak fired me? Ok go on jela. Like i care u know tapiiiiii jangan harap la saya tinggal hasil keje saya. Mesti delete all! hahaha! Kejam kan? Tapi sape lagi kejam sebenarnya? Orang yang tak pernah nak berterima kasih atau orang yang bersusah payah tapi tak pernah dihargai? ermmm. 

Seharian hari ni saya dok edit keje orang. Buleh bayangkan tak betapaaaaaaaa peningnya betul2kan keje orang. Saya rasa lebih baik sangat kalau saya delete je sume keje orang tu pastu saya wat yang baru. wahahha! But tak bulehh la! Siann dia berpenat berlelah berletih nak siapkan tu. Bukan senang nak buat tu! Nevermind! Belajar dari kesilapan orang lain adelah yang terbaik! Redha....... :)

Tibe2 je rasa nak resign dan mulakan biznes sendiri. hihi. Rasa macam best lak keje independent camtu tak jadi kuli orang. hahaha! Bila difikirkan bajetnya? makanya teruss ermmmmmm tapela syukur jela dengan ape yang ade skrang. muahaha! Ok. saya seorang yang penakut! Daaaaaaaa~

Btw, saya rasa cam cyst saya dah tadela sbb perut saya dah tak keras. gagaga. Cyst 10cm buleh kecut dalam masa 2 weeks? Sangat amazing? So anggap jela tu hanyalah imaginasi. Kalau nak taw hilang ke tak kenala scan kan tapi saya takut selagi tak g jumpa pakar. hihi. Oh ye! skrang ni saya amalkan minum madu dengan air zam2 waktu sbelum tido ngan selepas bangun tido dan baca doa2 tertentu untuk kecutkan cyst. Harap2 dengan keizinan Allah SWT penawar segala penyakit ini dapat sembuhkan/kecutkan/kecilkan cyst saya. Aminn. Sesungguhnya dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali. :)

2 comments:

  1. semalam pun saya tension jugak..bukan apa.staf bawahan wat perangai sangat bg alasan mcm2 lepas bos besar xde for three month.which means saya kena take over.bukanla gila kuasa. but person in charge after that is me, all the responsibility is put on my shoulder. tapi baisalah pegawai muda mcm saya ni dipandang lekeh jela.pastu saya jenis lembut.jgn pndg org lembut sebelah mata. lepas tu bila bos xde director tanya mcm2 kat saya.semua masalah kena tanggung..tensen sampai nak muntah.huhu..

    ReplyDelete
  2. haa. staf bawahan pon satu hal kan? mentang2 la kita ni muda diperlekehkan aje kan. Saya ni dikire bernasib baik sbb dah tukar department n dah tade staff bawahan dah. kalau tak lagi stress kot. :)

    Ermm. Sabar eh mahujadiibu. Allah tahu mampu buat tu yang dia bagi tanggungjawab ni kat awak. :)

    ReplyDelete