CLICK HERE

Tuesday, November 29, 2011

check in ward

Assalamualaikum

| :) | :( | o_0 | x_x | ;p | *_O | @ _ @ | hahaha..tak tahu dah nak cakap pe. Yang pasti esok! ye esok adelah harinye. Hari bersejarah setelah 24tahun 10 bulan dan 27 hari di muka bumi ini. ceewahh! macam gempaq gler kot bunyinye padahal nak masuk wad je pon. wakakaka. hazila oh hazila Cuaks noks. :p

Camne la nanti kan? bleh ke saya survive dalam wad nanti? tsk! Bleh ke saya tido dengan lena nanti? bleh ke saya makan dengan berselera nanti? kekeke. Macam ni la ye sedara2 orang yang jakun nak masuk wad. Pestime la katekan! dushhh! 

Macam-macam dah pesanan yang dah dapat. Suh bawak tu la suh bawak ni la tak kurang tak lebih gak suh bawak toto sebab sekarang ni kan musim winter kan..hahaha winter la sangat hazila oii! kekeke. :D Over kan pesanan tu. Tapi kan bleh ke eh bawak bantal selimut kite sendiri. ;p overrrr!

But seyesly cuaca kat sini sekarang ni sangatla lembab..Best je rasa..Hujan kadang kadang je, matahari memang tak nampak la, angin plak sepoi2 bahasa gitu orang kata. Wahhh syok la. Ntah2 dok wad nanti tido je manjang. Sejuk la katakan.. ngehngehngeh.

Mungkin ehmmm mungkin lama kot saya takkan update blog tapi jangan risau bila saya dah ok nanti saya akan stori pengalaman saya yang indah ini. Bukan semua orang ade pengalaman berharga camni kan. ceewahhh! :D 

Yang penting..doakan segala urusan saya dipermudahkan eh. Ramai yang ngeri dengan operation for me ape ape yang berlaku semasa operation nanti sudah ditetapkan oleh DIA. Segala-galanya sudah ditentukan kita hanya perlu berusaha dan berdoa yang terbaik saje! :)

Dalam fikiran saya sekarang ini ade satu word je 'ANAK'. Yep! itulah kekuatan semangat saya saat ini. Ape nak jadi jadila yang penting masalah ni selesai dan saya boleh usaha dan usaha selagi yang mampu. TTC waittt aa..after next month saya akan start balik berTTC! Itu tekad saya! :)


i cried because i have no shoes..until i saw a man with no feet..
Life is full of BLESSINGS
SoMeTiMes We'Re BLiNd To See ThEm 

:)

2 comments: