CLICK HERE

Friday, April 13, 2012

opocott!

Assalamualaikum.

Entry ni tade kaitan dengan TTC tau. Entry ni berkaitan dengan kenapa-saya-tak-boleh-komeng-di-blog-saya-sendiri hahaha. paham tak? paham tak? idak ler i tau mengapa die jadi begitu. :) Panjang lebar dah tulis tapi bila nak publish je error, bile nak publish je error. aishhh! ni mesti merajuk ngan saya kan sebab tak bukak die dekat sebulan. Ngade betul la.. baru sebulan berpisah bukan setahun pon! hahaha. Merajuk ler lu kat situ..wa bleh wat entry untuk komeng! *sambil angkat kening jengkit2 kaki. muahahaha. ;p

Ok! mule2 kita melatah sepenuh hati dengan rasa nak tercabut jantung. opocotttttt!! hahaha. yyyyyy???? sepupu saya ngan adik ipar saya yang sorang tu jumpe blog saya lerr!! malewww i. hahahaha. ;p kelas la dorang dapat jumpe blog i yang dah habis daya dah sorok dari pengetahun keluarga katanye. kahkahkah! fadan muke kan! sorok lagi. hahaha. Welcome to my blog for both of u! *sambil muke sorok bawah meja. hahahaha. 


Many thanks to both of u sebab sudi menjelajah ke blog i yang penuh dengan drama-untuk-tontonan-18-tahun-ke-atas ni lah katakan! hahaha. And thanks alot sebab bagi moral support to weols. Thank you again! LOts of love to you :) Blog ni just my online diari untuk ttc diri sendiri saje pada mulenye pastu tersasul terlajak jadilah camne yang jadi sekarang. ceewahhh! cam mukadimah tesis la plak. kahkahkah!. ;p Sharing is caring. Kawan2 TTC pon bley gune gak sebagai guideline. hihi :)

To LIYA, welcome to my blog dear and insyaAllah..who knows esok lusa our rezeki kan. Kita yang terpilih untuk menghadapi ujian ini kan? dan mungkin juga suatu hari nanti kita yang terpilih untuk dapat lebih keberkatan dalam hidup.. Who knows???? DIA percaya kita mampu hadapi ujian ini dats y die turunkan ujian ini kepada kita dan kita mesti eh wajib pon bley mampu hadapi!! Hope awak tabah liya. :)

Then, kepada korang yang saya tak-reply-komeng dalam entry lain tu sorry sangat2! Nak sangat reply komen korang tapi tu la aritu lupe email add skang die merajuk plak. adehh! Nasib la si empunya badan! hahaha. Eh! Thanks tau korang sudi merajinkan diri komen blog saya. Sweet la korang ni :) and thanks for moral support. Lap u ols! ;)


No comments:

Post a Comment