CLICK HERE

Monday, May 14, 2012

Everyday is mothers day!

Assalamualaikum

Hye awak! sihat? Saya sihat! berat pon makin bermaharajalela :) Anyway, Happy belated mother's day untuk semua yang bergelar ibu di seluruh dunia. Orang wish kita pon nak wish jugak! ;p But for me..everyday is mothers day right? Semoga doa saya untuk orang tua saya di makbulkan Allah. Semoga mereka sentiasa hidup didalam keberkatan Ilahi dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan juga di akhirat. amin~ :)

Now, saya tengah baca buku FERTILITY & CONCEPTION by Dr. Karen Trewinnard. Thank you my sil yang sudi hadiahkan saya buku tew! lap u la dik! mmuahh! :) Mula-mula baca tu macam baca buku biologi form 5 bab reproductive system muahahaha! ;p skip lah bab tu tak menarik.;p Then sekarang ni saya dah baca bab food plak. Ape food yang bagus untuk conception and before pregnant. hehehe! Sangat menarik tertarik ok! oooemmmgee banyak info saya tak tahu lagi rupenye. sungguh naif la saya ni. tsk! 

Ok, muka depan buku die cam ni........


Gambar tu saya copy paste dari gugel je. Malas nak menyenap gambar skang ni. tsk! Nanti saya rajin saya snap la ye. hee. Cover die pon dah menarik kita untuk baca content kat dalam tu. comeiii! :) Ermm saya tak reti la lagi nak review pasal content buku ni tapi kalau korang dah tak sabar nak tau review die leh klik sini eh. :) 

Info terbaru: eh saya belum pregnant lagi lah! hahaha. Ok, last period saya 27hb march lepas and now tade tanda-tanda nak datang pon lagi. adushhh!! tunggang langgang tonggeng terbalik betul la period saya skang ni. Mungkin stress kat work place kot. mungkin?? need to find other job? y not right? hee :)

 Tata....

Sebulan lagi saya akan update lagi okehh! kalau saya rajin esok lusa pon saya akan update hihi blog ni masih bernyawa k! ;p *perli diri sendiri..dushhh! panggg sedas! kehkehkeh!

4 comments:

  1. boley la share tentang isi kandungan buku tersebut...mcm best jer...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah Umaira Umar..mmg saya akan share nanti utk setiap bab tu. tapi nanti tu bile ntah. hihi. :) hopefully secepat yg mungkin hihi.

    ReplyDelete
  3. akak x abes pon bace sebab tiap kali bace tiap kali tu la mengharap! Tak shuke! ;p So, akak bace sket2 je tapi memang akak akan bace sampai habis hahaha.

    ReplyDelete