CLICK HERE

Friday, July 22, 2011

Planning Cancel!!

Assalamualaikum

Planning semalam cancelllll! hahaha. Semangat betul kan gitaw tade intro2 dah direct je gitaw ape yang terjadi semalam.haha. Nampak sangat kan macam orang yang %$&*^%*..kekeke. Tapi tape saya seorang yang bermotivated ok. lalalala~ Sebenarnye sepanjang saya buat aktiviti test mengetest ni saya tak penah nampak pon dabel line yang betul2 terang warna die! huhu. Saya rasa saya salah timing la. dushh!


Haa..nampak tak tu..negatip ye negatipp! hahaha. Semangat oke buat test ni dengan harapan yang menggunung tinggi. Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiii! alamak satu line je clear satu line lagi samar? hahaha. Lepas nampak je result yang tidak menyenangkan hati ni terus saya cancelll aktiviti menggoda suami. wakaka. *maaf la kalau ade yang sesape lom kawen tu. namanya pon blog family planning kan. mestila ade unsur ehem ehem gituuu. haha.


Saya rasa saya nak cuba dulu secara semulajadi. Masih terlalu awal kot saya rasa untuk saya pergi jumpa gynea sebab baru 4 bulan saya usaha sungguh sungguh kan. hihi. Sebelum ni saya tak berusaha pon sebab belum bersedia dari segi mental, fizikal dan kewangan. Tapi sebelum ni saya tade makan ubat ke ape ke to avoid dari preggy ye. keke. 

Next entry nanti saya terangkan ape yang saya maksudkan belum bersedia dari segi mental, fizikal dan kewangan tu. Jangan fikir saya ni seorang yang cerewet lak. hihi. Saya kan seoarng yang berfikiran jauhhhhhhh kedepan gitu. Jauh ke? jauh la jugak sampai bleh fikir nanti anak nak hantar sekolah mana nursery mana, macam mana nak guide dia tak nak dia rase terlalu bebas terlalu terkongkong ke. wahh gitu!. haha. 


1 comment:

  1. salam...

    jalan-jlana terjumpa pulak blog awak ni...

    just nak bg pendapat rasanya tu dah tanda positif sebab kalau negatif, dia langsung tak keluar apa-apa...

    saya pon masa 1st time test, keluar warna samar-samar jek. mungkin masih awal..

    kalau nak lebih clear, guna digital test yang clear blue tu...

    moga ada berita baik yang menjelma :)

    ,anoi
    http://www.anoi.blogspot.com

    ReplyDelete