CLICK HERE

Thursday, July 21, 2011

Lunch yang mendebarkan

assalamualaikum

saya baru perasan 2 bulan kebelakangan ni period cycle saya 50 days. Macam regular je kan. May be sebelum ni saya selalu makan ponstan kot tu yang period saya irregular tu. Oppst! saya ade migrain dan paling teruk dia menyerang awal-awal tahun aritu sebab saya banyak hidu chemicals kot. huhu. nasib la keje kat kilang chemical kan. tsk! Saya ade terbaca artikel yang mengatakan ponstan boleh ganggu period cycle kita. ehmm hope bulan ni period cycle saya 50 days la sebab saya dah tak amek ponstan dah. yess!. hihi.

Kalaulah bulan ni period cycle saya 50 days makanyaaaaaaaaaaaaa??? haa..sila tengok picture kat bawah ni..


lalalala..ok malam ni malam jumaat kan. haha. motip?? family planning la ape lagik. (: senyum harus sampai ke telinga ye kawan2. *sekali myhubby tamo layan! haha! fadan muke! dushhh! Tape kita planning dulu. Jadi tak jadi belakang punye cite. Ok? Sape2 baca blog saya ni tolong doakan planning saya menjadi eh. hihi. Manala taw kot2 saya bleh puasa penuh tahun ni. haaa gitu? (:

Lunch arini kena balik rumah la nampaknye. Nak try buat ovulation test. Mintak2 la dabel line. Dabel line dabel line muncullah dikau hari ni. keke. Ok! jangan mengharap sangat buat buat biasa je. Kang result negatip ko gak yang sedih hazila oiiii! Rilek rilek kita serah segalanya pada qada' dan qadar ketentuan Allah. Kalau bukan rezeki saya untuk bulan ni mana tahu kot kot bulan bulan depan tu rezeki saya. Tak gitu? hihi.

Oklah. Kawan-kawan doakan eh jap lagi keluar dabel line. hihi. Berdebar-debar neh. Tataaa. (:

No comments:

Post a Comment