CLICK HERE

Wednesday, July 27, 2011

Laparrrrrr!

Assalamualaikum

Yezza! Saya tengah lapar. huhu. Tu pon nak cite ke? demm u hazila! haha. eh saya bukan nak gtaw saya lapar skang tapi saya nak gitaw saya pelik nape saya asek lapar je skang ni. Kebetulan plak perut saya krekkk krukkk krekk krukk tahan lapar time menaip entry ni. huhu. *kebetulan KOT!


Skang ni midnight je ajak rumet saya kuar makan padahal lepas maghrib dah makan nasi dah. *kalau lapar saya tak boleh tido andd kalau saya dah tido saya pasti akan terjaga sebab lapar! Dah la makan midnight makan lak mcd, kfc. perghh! memang terbaik la. bye bye diet! haha. Pastu kan oder lak dabel cheese beger satu set tambah oreo mcflurry lagiii! tu untuk saya je ok tak termasuk my rumet lagi. arghhh. apekahhh? hahaha. 

Lagi pelik....sebelum ni saya tak boleh makan pagi sebab lepas breakfast je mesti perut saya meragam. Kalau kejap je tape meragamnya tapi sampai ke petang ke malam. Nayeee! Tapi skang??? pukul 8 pagi je perut dah lapar tahap kebulur cam mangsa peperangan. dasattttttttt!!! 

Ni belum pregnant lagi KOT. Nanti pregnant macam mane la tahap kemelantakan saya. wakaka! takutttttt! eh saya rasa saya belum pregnant lagi sebab tade sign yang saya rasa saya pregnant dan saya malas nak cek sebab CD saya tak cukup 50 lagi. keke. Ok jangan mengharap sangat. Hormone tu yg mnyebabkan awak lapar hazila. hahahaha! hormone lagi yang bersalah dan dpersalahkan. Kesian hormone. hakhak. Ntah pape je sket sket hormone sket sket hormone. ;p


Ok kalau saya tak pregnant lagi sampai raya ni, my mum suh balik kg berurut. Semalam pon elianez ade call saya and she said the same thing to me. Saya bukan tanak berurut tapi saya geliiiiiii! hahaha. Bila saya cakap kat my rumet nanti balik kg nk raya saya nak berurut kalau tak pregnant lagi, die gelakkan saya tahap dewa ok! sebab die tahu saya penggeli orgnya. huhu! ok! geli tak geli kene try gak berurut. ecehh ayat kelasss gitu. wakaka. mampukahhh saya berurut??? kita tungguuuu raya nanti ok. hee. :)

No comments:

Post a Comment