CLICK HERE

Wednesday, August 10, 2011

mengigau

Assalamualaikum.

Saya ade cite menarik nak story kat sini sebenarnya tapi saya malu la. haha. oke2. Saya cite la gak eh sebab yang baca blog saya ni bukan kenal pon muke saya kat luar kan. keke. *elianez please jgn gelak kuat2 eh. hihi. Cite dia pasal mengigau. kekeke.

Sejak peyed saya lewat ni kan, saya dah set dalam mind saya dah. Lewat dua minggu wajib buat upt test. wajib ok. Tak leh main2. ecewahhh! padahal tak sabar nak taw bite gembira ke atau sebaliknya la. Masa nak tido malam tadi sambil2 saya set alarm saya tengok la kalendar kat hp. Kira punye kira. Oh! Baru seminggu lewat. Tape kita tunggu lagi seminggu. Pastu borak2 ngn myrumet then tertido. Masa tu dalam pukul 1 lebih kot.

Tetibe saya rasa genap dah 2 minggu peyed saya lewat so saya wajib buat upt test. Awal2 pagi bangun nanti kene buat upt terus. So, saya pon bangun la bergegas2 amek upt strip dalam drower masuk toilet terus buat upt. Pastu saya tengok result satu line. Tak tunggu dah 5 minit terus campak dalam tong sampah. Time saya campak tu saya cakap 'ok, bulan ni tak bejaya lagi!' then saya sambung balik tido.

Masa nak bangun sahur tadi:

Myrumet: Orang buat upt pukul 2,3 pagi ke?. 
Saya: Hah? mana ade org buat upt pukul 2,3 pagi. orang buat upt masa mula2 bangun pagi.        Maksudnya first air kencing la.
Myrumet: Dah tu, pagi tadi baby buat upt pukul 2,3 pagi bleh plak.
Saya: Eh? *eh..biar betul? aku rasa aku mimpi je buat upt.
Myrumet: Tak caye ke? pergi tengok strip yang baby buang dalam tong sampah tu.

So, saya pon pegi la cari kat tong sampah dalam bilik. YeSSSS! ade upt strip weh! wahahaha! Time tu dah tak taw dah nak letak muke kat mane plus dengan kepelikan dengan seribu pertanyaan. Macam mane strip ni bleh ade dalam tong sampah? Ni ke nama die mimpi jadi kenyataan? dan macam2 lagi la pertanyaan. hahaha. Dushhh! Time tu myrumet gelak tak hengat dunia ok! Dushhh! 

Then myrumet cakap masa saya bangun dari katil nak amek upt strip dalam drower tu..Saya bangun sambil senyum pastu cakap 'dah 2 minggu dah lewat' then time nak tido balik lak saya cakap 'macam biasa satu line tak bejaya lagi' dengan mata tertutup. wahaha. 

Ok. Masa saya tengok upt strip tu kan saya pelik nape saya drop urine kat atas line tu bukan kat tempat yang sepatutnya kene drop. wahaha. Nampak sangat time tu tak sedar pape kan. hahaha. Dushhh! 


Selama saya hidup kat dunia ni, first time ok saya mengigau sampai macam ni sekali dasatnye. huhu. OMG! Dasatnye my situation skang ni. Saya tak penah2 mengigau sampai buat benda pelik macam ni. Bagi orang lain biasa la kot tapi bagi saya tak biasa ok. hahaha. 

Arini CD 57 saya. :) Hope benda macam ni tak berulang lagi. wahaha. maluuuuuuuuuuu! :p Hope yang baca cite sensasi plus kontroversi habiss ni tade yang kenal saya kecuali elianez. hahaha!


2 comments:

  1. hahaha..saya ada gambar dia..sape nak?!

    ReplyDelete
  2. dushhh! ko memang sengaja cari pasal ngan aku kan. hahaha.

    ReplyDelete