CLICK HERE

Friday, August 5, 2011

moodieeeeee!

Assalamualaikum

Ni cerita malam tadi. Ni kes sorang manusia bergelar perempuan. Sangat annoying ok that girl. Saya tak penah lagi sampai gigil tangan menahan marah dan saya sangat moooodyyyyyyyy = moodie = mood die sampaikan nak tido pon saya tak becakap dengan my rumate sebab die tak bagi saya setel dengan dat girl. Sangat tak puas hati! Teruk kan? memang! haha.

Al-kisahnya begini. Saya pergi giant malam tadi ngn rumate saya. Ntah la tetibe rase nak makan rojak buah konon-konon nak pegi cari buah la untuk buat rojak. Jalan punye jalan dalam giant tu tengok buah tu tengok buah ni semua tak best. Lalu pegi kat bahagian sejuk beku tuk tengok2 ice cream.

Sekaliiiiiiiii..ade makhluk ni terlanggar saya. Saya macam nak tersungkur jugak la. Saya pon tengok kat dia ekspresi muke saya memang kepelikan terkebil-kebil la kan. Tempat tade orang camtu ko bleh langgar orang. buta ape? tapi saya tak sempat nak tanya ape pon die dengan muke tak puas hati cakap kat saya 'ko pehal?'


wahhhh. no sorry no maaf ko bleh tengking aku macam tu plak. Aishhhhh! hanginnnnn beb. My rumet tarik tangan saya, dia cakap jangan layan perempuan macam tu. Ok fine! saya wat xtaw je just blah pg pilih ice krim. Saya ingatkan sampai takat tu je la peristiwa hitam yang menimpa malam tadi kan.

Rupaaaanya tak setel lagi ok! Masa nak g bayar weols lalu la depan kaunter satu ni, kebetulan perempuanotakkatlutut tu ade. Dengan muke tak puas hati mulut muncung kat saya dengan kuatnye bleh die cakap kat mak die ape ke 2 3 orang kat situ 'tu ha perempuan tu la bengong langgar orang tadi sambil buat2 muka tak puas hati..bodoh punye perempuan'. Pastu mak die tanya yang mana..die cakap 'yang pkai baju oren tu' ok! saya semalam pakai baju oren. So saya la tu. Time dengar die cakap tu saya dah nak patah balik kat kaunter tu nak tanya je dia ape yang tak puas hati sangat sebenarnya. Dah la die yang langgar saya bleh plak die tuduh2 saya langgar die buat muka kat dia. Ohh demm ni memang nak cari penyakit punye manusia ni.

Nasib baik my rumet cakap jangan di layan perempuan tak betul camtu. Tangan saya dah gigil dah time nak bayar tu tahan sabar punye pasal. Kalau ikotkan hati ade saya bagi tapak kasut kat perempuan tu.Then sampai sekarang saya masih tak puas hati dengan die. Memang tak puas hati! gerammmmmmmm. I think da whole day saya akan moody arini. huhu. Bukan saya pendendam ke ape ke kan tapi mood saya memang swing betul la dengan manusiaotakkatlutut tu. 

Hope la Allah tak pertemukan saya dengan manusia perangai macam tu lagi. Mintak jauhhhhhhhhh! Oh ye! perempuan tu cam remaja tak cukup didikan moral je. Pakaian macam tak cukup kain rambut tak tutup tak hormat langsung bulan mulia ni. Hambikkk! termengumpat sudah.. geram sangat ok. Tade budi bahasa betul punye manusia. Sungguh kesian kat makhluk macam ni. Otak singkat. huhu. 


Saya memang teersangat moody arini. Salah satu sebab peristiwa hitam malam tadi tu la. Xtaw la kot2 tu peristiwa biasa je tapi dsebabkan mood saya ni swing tu yang menjadi-jadi tu. Emmm, hope la moody ni tak lama. Tak tahan la dengan mood camni. Bencikkkk sangat. huhu.

5 comments:

  1. boleh tak saya nak moody ngan rumet awak tu? huish.. gile ape.. kalau saya pun dah menjerit kat khalayak ramai time dia mention baju kita..tak bley sabau ngn makhluk perosak mcm tu.. grrrr..... moody betul la entri awak ni... (boleh ke?)

    ReplyDelete
  2. Itu bukan perempuan dh itu dh jenis betina dh tu.
    Biadap sungguh!!
    Patut awk ckp kt die baik2,kesian muda2 dh giler!!!!

    ReplyDelete
  3. hikari: hahaha. lawak la komen awk ni. awk plak termoody bila terbaca entry saya eh. keke. tu la sabar jela bila jumpe ngan manusia camtu. teruk betul perangainya. huhu.

    Nadia Natrah: tula..xpaham sungguh saya dengan makhluk jenis kurang didikan moral camni. wat malu kaum perempuan je. eh menarik btl la ayat awk yg last tu! haha. bleh apply nti tu. :)

    ReplyDelete
  4. hihihi..aku dpt bygkan ko mara cane..haha..saabr..ni bulan pose..lagi ko bersabar lagi byk pahala ko dpt..

    ReplyDelete
  5. haha. sengal ko leh plak nak bayang2 kan aku mara cane. ;p senget dah kot penimbang pahala aku time tu sbb penuh dgn pahala sabar aku tu. wakahkah!

    ReplyDelete