CLICK HERE

Thursday, August 4, 2011

Determination

Assalamualaikum


Today is my first cycle day sepatutnya laaaa! Tapiiiiiiiii tak kelihatan ape2 tanda pon. Soooooo..kat sini saya boleh buat kesimpulan bahawa:
1.) Cycle saya tak regular lagi might be this month cycle saya lebih dari 50 days. Or...
2.) Period saya dah hampir tiba cuma tade tanda-tanda kedatangannya. Or...
3.) Saya tunggu sampai minggu depan dan buat pregnancy test. And...
4.) Mimpi saya jadi kenyataan!!! hehe..alhamdulillah! :) *angan2 lagi mungkin.

Hoho..sangat tak suke ok menanti kedatangan berita kecewa atau gembira ni. likeee wat the ehem ehem. huhu. Sesungguhnya penantian itu satu penyeksaan. kekeke. dushhh! Nanti period datang ke tak pon penyeksaan gak ok. haha! Teruk betul manusia nie. ;p


Memang saya nak ignore je perasaan suke menunggu tertunggu tapi kenott! kenott ok! tak boleh menipu diri sendiri ok ate buat2 sibuk pon mata aseklah dok tenung calendar. Bulan ni cane eh. Datang ke tak dia. Ishhh! Mintak2 la tak datang..hihi. *macam tunggu ceti datang mintak hutang plak kan. eh! haha.

Please la regular wahai period. If today is the day. pleaseeeeeeeee come dear. wuwuwu lalalala. Tak suke menunggu nanti menggangu emosi pasti sekaligus menganggu ketenteraman awam. ecewahh! hahaha. ;p

No comments:

Post a Comment