CLICK HERE

Tuesday, August 2, 2011

mood berTTC mulai pudar

Assalamualaikum

Selamat berpuasa semua! :) Sorry lambat wish semalam busy tak sempat nak update blog. keke. Kepada yang gigih berTTC tu..gud luck kekawan! insyaAllah ade rezeki kita nanti. Just wait and see je okkk! haha. Ok. Arini saya CD 49 dan esok adelah CD 50. Mintak2 la bulan ni peyed cycle saya 50 days lagi. aminnnn.. :)

yeah!!! usaha tanpa henti tangga kejayaan..kita bolehhh! kekeke.. :)

Start semalam ngan arini saya terlupaaaaaaaaaaaaa nak catat BBT saya. demmm! sibuk ngan sahur sampai nak draft BBT chart pon tak sempat. huhu. Sedih! :( Lagipon skang ni saya tido dah tak menentu dah. Tidur pukul 12 lebih pastu bangun sahur pukur 4 lebih. Kalau rajin, sambung tido lagi sampai pukul 5 lebih pastu baru bangun mandi. Haaa kalau saya amek suhu pon mesti tak stabil kan? suhu tu mesti tak tepat. Tapela diz month saya berserah je la pada Allah. :)

Kalau ade rezeki saya bulan ni dapat la pose penuh kalau tade mintak2 la lusa dah red light. kahkahkah! sesungguhnya peyed cycle yang regular sangat menyenangkan hati saya. :) Lama dah peyed tak regular. Mintak2 la bulan ni regular gak kalau rezeki tak kunjung tiba lagi. wahhh ayat! hahaha. 

one day...you will be mine! :)

No comments:

Post a Comment