CLICK HERE

Thursday, September 29, 2011

sorry to dot dot dot

Assalamualaikum

Work work work tade masa untuk diri sendiri apetah lagi untuk keluarga. Soooooo stressssssedddddd! 

Saya tade masa nak jenguk blog sendiri apetah lagi nak blog walking lagi la nak kirim salam pon tak sempat. huhu. tsk!

Hari hari melangkah ke ofis dengan pelbagai persoalan..

Sampai bila aku nak ada dalam situasi macam ni?

Sampai bila aku nak jadi kuli macam ni?

Sampai bila aku nak menkayakan orang?

Wahaha..tu namanya buat keje tak redhaaaaaaa! ;p Kalau dapat scan tak tahulah cyst kat dalam ni dah berape cm mengembang! sebab tuan die asek stress jer mesti die cukup khasiat untuk membesar dengan semangatnya kan. wakaka. ;p

Pstttt! Semalam saya minum air akar peria tu tanpa makan pape lepas tu sebab time saya minum tu saya mamaiiiiiiiiii! hebatkan! haha. pastu bangun pagi rasa pahittttt sangat sangat tekak. dasattt betul la kan pengalaman oh pengalaman. hahaha.

Tapi kan saya bersyukur gak saya lalui sume ni sekurang2 nya saya tahu susahnya nak cari duit susahnya nak hidup. wakaka ;p *tahu gak budak ni bersyukur rupenye. hihi.


Dannnnnnnnnn yang paling kene redhaaa ialah hari ahad ni saya keje. yaaaahoooooo! :)


No comments:

Post a Comment