CLICK HERE

Friday, November 18, 2011

Misi mencari novel

Assalamualaikum

Saya ni cam chipsmore kan? kejap ade kejap tade kejap wujud kejap tak. gitu lah lebih kurang tambah tolak darab bahagi sume..hahahaha..hoverrr! ;p Actually semalam saya legaaaaaaaaaa gile kot pas abes exam. Lepas dah satu beban tinggal satu beban lagi yang menanti hari. hihi. 11 days to go...

Sebelum saya check in seharusnya la saya perlu buat persediaan fizikal dan mental ok. hahaha. Cam nak masuk sukan sea la plak kan. pang! Eh tapi saya rasa tindakan saya ni betul dah. Cari novel untuk hilangkan kebosanan dalam wad nanti. hee. Ramai kot yang cakap dok wad bosan dikelilingi persekitaran yg tak menarik. wahahaha. Saya tak penah check in wad lagi sebelum ni dan tak penah rasa cane dok dalam wad tu yang terlebih buat persediaan tu. ngehngehngeh.

Ok. Skang ni saya dah start bayangkan cane rupe saya dok dalam wad tambah ngan tak sakit selama dua ari dan seterusnya mungkin akan sakit lepas tu untuk beberapa hari. ceewahh! hahaha. So, untuk mengisi masa lapang selama 2 hari sebelum sakit tu saya bcadang untuk cari novel yang bleh menyebabkan saya tak fokus sangat dengan persekitaran hanya fokus pada novel saje. Bijak tak idea saya? dushhh! Orang masa tu baca quran la hazila woi bukan baca novel! ishhh.

Lagi hari hari yang tinggal lepas operate tu mesti dah tade selera nak wat pape kan. Nak tido jela kejenye kalau dah sakit. hahaha. So, time after operate tayah pk nak wat pe pk time before operate je lah. hee. Start from today, saya akan menapak ke kedai2 buku berhampiran cari novel yang menarik hati untuk dibaca nanti. ecewahhh! Lagi bagus kalau leh pinjam orang punye kejap. hahahaha. jimat2. ;p


Novel-novel ni cambest. Leh cari neh sebab saya bukan hantu novel pon, saya search tajuk kat tenet je..yang tajuk2 best bleh la beli nanti. Tak kisah la yang latest ke tak asal best dibaca sudahh! hahaha. Tajuk Cinta 3 Suku cam tajuk paling best! hahaha. :D
                                 

1 comment:

  1. i need you >> http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/07/i-need-you-novel-sponsorship.html

    ReplyDelete