CLICK HERE

Thursday, January 26, 2012

CD 22 perjuangan masih diteruskan

Assalamualaikum

Hai korang.. masih bercuti lagikah korang semua? ecewahh. sape ntah korang tu. hahaha. Saya dah keje tapi bosan tahap paling tinggi sekali. :D Kilang sunyi sepi ramai lagi yang tak datang keje tapi saya suke walaupon bosan sebab kebizian saya berkurangan dan saya bleh lepaking tidoking segala king2 lah. kekeke. ;p

Psttt..saya rasa kan saya baru je lepas ovulation. hahaha! Bleh plak camtu kan? ;p Sebab saya perasaan kat tuttt saya rasa basah pastu bila kencing ade kuar mukus jernih itu. vavava~ (statement berani mati ni :D) Sekarang ni saya dah CD 22. Terpaksa la menghitung hari detik demi detik adekah cik P akan muncul lagi next month. hahaha.

Saya tak tahu la cycle saya berapa lama untuk period kali ni sebab ni kan first time period after operate. huhu. Tapi saya tak ikot la cadangan doc yg srh berusaha 3 kali seminggu kalau boleh after 1 week period aritu. wahaha. dasattt! Kebizian menyebabkan kami tak mampu nak ikot arahan doc. ;p Berusaha tetap berusaha tapi tade la seperti yang dicadangkan. ecewahhh! panggg! ^_^

Alangkah bestnye kalau diz month lekat kan. hihi. Doa banyak2 hazila. :) Kalau tak lekat lagi bukan rezeki lagi lah jawabnye. lalalala~ Tapi pregnancy test kit dah ade 4 kat umah. Tunggu masa je untuk digunakan. wahaha. Tapi ehmmm takmolah kecewa lagi tunggu la sekurang2nye kalau tak period lagi ehmm CD 40 ke bleh la try test. Tapi sebetulnye 2 weeks after missed period kan? Tapi tula saya tak tahu period saya bila wakaka ;p

Alahai berdebar debar la plak tunggu CD 40 nie. vavava. Apekah penantian akan berakhir atau perjuangan tetap akan diteruskan? hihihi. Wait and see jelah until mid of february. ^_*

thanks gugel! :)

Ok la. Nanti kalau saya free plus rajin plus beridea saya akan muncul lagi k. :)

2 comments:

  1. hazila, masuk blog ni ada banyak ovulation kit murah-murah...senang nak pantau. Kalau nak beli kan mahal...Saya baru jek dapat tadi...

    http://hamilcomel.blogspot.com/

    ReplyDelete