CLICK HERE

Monday, August 15, 2011

12 Days

Assalamualaikum.


:) sebelum pape kita senyum dulu. hihi. eh belum ade berita gembira la tapi yang gembiraanya saya puasa penuh lagi setakat ni. hahaha! Dua tiga hari ni saya rasa nk muntah tapi tak muntah. Rasa loya tu saya tak tahu cane so takleh nak cakap la loya ke tak. Pastu pening2 je kepala ni. Badan asek penat je memanjang. huhu.

So, semalam time jejalan kat tesco ampang saya pon masuklah watson intai upt strip. Balik umah tak menyempat terus test sekaliiiii SATU LINE terang lagi jelas timbul. wakaka. So, saya assume itu semua perasaan saya je. Pening2 tu mungkin sekarang ni kan cuaca tak menentu. kadang2 panas kemain terik pastu hujan lak selebat-lebatnya. Mungkin sebab tu kot kepala ni pening2. positif thinking dsitu. :)

Mase nak bbuke semalam, borak2 la ngan kawan saya ni. Dia tanya cane test timbul tak dabel line sbb masa saya beli upt strip tu die teman saya. haha. Saya cakap satu line je dengan muke kecewa. Dia cakap rilek la baru 12 hari lewat, die dulu lewat dua minggu test satu line gak tapi asek rasa mual2 pastu sakit kat bawah perut tu. After 2 bulan lebih baru dapat detect tu pon lepas pegi klinik sebab die demam2. Time die buat kat rumah manjang je satu line yang timbul.

Wahh! ade harapan lagi nampaknya. hehe!  :)  eh saya pon kadang2 sakit gak bawah perut cam sakit nak period tu, saya bajet nak peyed tapi tade tanda2 pon then dia rasa macam keluar sesuatu macam peyed la tapi yang keluar warna jernih macam mucus gitu. Kadang2 keluar sket kadang2 tak. hmmm.  

No comments:

Post a Comment