CLICK HERE

Tuesday, August 16, 2011

Penat

Assalamualaikum

Penat? ehmm. Saya rasa perasaan nie dah biasa bagi semua orang. Penat..letih..lesu..dan semua la seangkatan dengannya. Masa study dulu pon memang penat kan. Penat otak penat badan sebab berjalan ke sana ke sini kejar masa kejar kelas kejar lecturer dan tak lupe juga kejar kekasih hati. eh? hahaha. Bab kejar kekasih hati tu paling penat sebenarnya kot. Penat hati! wakaka. Astagfirullah..ni nak study ke nak bercinta ni. hahaha. Apa2 pon zaman tu sudah berlalu. Usah dikenang lagi ye hazila. ;p


Okelah, tajuk diatas adelah ditujukan kepada diri sendiri sebenarnya. :) Saya sekarang ni sangatla tidak bermaya. Bukan siang je malam pon sama. Perasaan die bukan macam penat berpuasa. huhu. Saya tak penah rasa macam ni. Nak angkat kaki bejalan pon rasa berat nak bukak mata lagi la susah. Tulang2 ni semua sengal2. Eh. boleh dikatakan keadaan sekarang ni sangat teruk la. Lesu sangat. Kat mana2 je saya boleh tertido. Bukan tak cukup tido. Tido dah lebih 8 jam takkan tak cukup lagi kan. Terlebih tido lagi ade! huhu.

Pagi tadi terlepas sahur. demmm! Saya dah bangun pukul 4.30pagi. Yang ni tak mimpi punye! haha. Pastu kejut2 my rumet dia lak susah nak bangun pagi tadi. Dia pon penat melampau2 gak sekarang ni. Hadoiiila! Pastu saya tak sedar yang saya tertido balik. Bangun2 dah pukul 6 pagi! huhu. Badan penat takyah cakap la. Sembahyang subuh pon tak leh nak fokus. Mintak2 la betul bacaan subuh tadi. ngee! Soo tired ok.



Nak pegi keje punyalah liat. Kalau boleh nak sampai ofis tajam pukul 8. hahaha! O yes! semalam dan arini saya sampai ofis pukul 7.58am. Pas masuk ofis membuta lagi kat meja. Pastu malas buat keje. Penat dia melampau2 ok. Menaip ni pon slow2. Penatttttttttttt! ok tu je nak cakap sebenarnya. hihi. 

No comments:

Post a Comment