CLICK HERE

Wednesday, August 24, 2011

Rezeki mereka sampai dulu

Assalamualaikum

Ermm. Tak tahu nak mulakan dengan huruf ape word ape. huhu. Speechless! Yes im speechless right now! Speechless sebab orang yang kawen awal bulan tujuh aritu dah pregnant. Dengan berlagaknya dia bercakap sekali buat ehem je terus jadi. Yes! Terbukti. Murahnya rezeki manusia berlagak itu. tsk!


Mungkin Allah hendak uji saya. Nak test ketabahan dan kecekalan hati saya ataupun Allah nak suruh saya bersedia sepenuhnya before DIA bagi anugerah itu kepada saya. Yes! Saya akui setiap hari saya buka laman web pasal pregnant kat tenet. Lagi2 persediaan sebelum pregnant. Bleh dikatakan macam2 pasal pregnant saya belajar. :) Love it! Sungguh menakjubkan. Kagum saya dengan mak kita yang pernah melalui saat2 bahagia seperti ini. :) 


Ya Allah..Jadikanlah aku seorang hamba yang cukup sabar dalam menempuh segala ujian dan perintahMU..Berikanlah aku satu kekuatan agar ujian ini adalah hadiah yang sedang ENGKAU rancangkan terbaik buat diriku..Ya Allah..Sesungguhnya ENGKAU mengetahui hajatku, berikanlah permintaanku dan ENGKAU mengetahui apa yang ada pada diriku..maka ampunilah dosaku..Ku mohon padamu Ya Allah..Kurniakanlah dari sisiMu zuriat keturuanan yang baik..Ya Allah..Sesungguhnya aku adalah hambaMU yang lemah lagi kerdil didalam segala ciptaanMU..Amin Ya Rabbal A'alami..

Pstt! Tak sabar tunggu isnin minggu depan. hihi. Oh ye! saya belum peyed lagi tanda nak peyed macam makin jauh je sebab sekarang cervical mucus warna jernih keluar selepas ada tompokan darah kat spender aritu pastu perut saya kadang2 kram.  Petandaa? Mintak2 la petanda rezeki itu semakin hampir :) 

No comments:

Post a Comment