CLICK HERE

Friday, August 26, 2011

selamat hari raya!

Assalamualaikum.

Sape dah cuti raya angkat tangan! haha. *jeles! Eh saya taleh angkat lagi sebab esok saya keje lagi halfday. demmm! Sedihhh. Dah la kat opis manjangggggg pasang lagu raya sekaligus tade mood nak wat keje mood dah beralih nak balik rayaaaa! vavava!

Hari ini dah start jammed dah kat kuantan. Saya nak datang keje tadi pon beratur panjangggggggg kat traffic light. Plat kete banyak W dan J. Awal eh korang balik kampung. hihi. InsyaAllah esok petang after keje, baru saya gerak balik kampung kat pasir puteh, kelantan.hihi. Tak sabarnyaaaaaaaaa rasa nak tengok banner 'selamat pulang perantau' kat sempadan jerteh-pasir puteh ituuuuu. wakaka. Bukan tak sabar nak jumpe mak tapi tak sabar nak tengok banner. Dushhh!

Ok. Mintak la jalan pesisir pantai terengganu tak jem petang esok. :) Saya balik ikot jalan tu sebab kena eh wajib singgah umah nenek myrumet kat kuala terengganu berbuka kat sana dulu esok sebelum balik my hometown. :)  Doakan perjalanan kita semua diberkati dan selamat sampai ke destinasi. Enjoy your raya ok! :)


Saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat beserta kepada semua yang menyambutnya tidak kira bangsa dan agama. 

Maaf zahir dan batin jika ada terkasar bahasa tersalah tulis terbuat terguris hati. hihi. :) 


p/s: tahun nie wajib pasang lagu raya sebab raya kat kampung saya kalau sebaliknya haramm oke buka lagu raya. haha. tahun depan diharamkan buka lagu raya. lalala~ :p

No comments:

Post a Comment